Оплата і доставка

Способи оплати

Банківська картка (Liqpay)
Оплата частинами
Післяплата
Оплата кур'єрові по м. Київ
Оплата під час самовивезення по м. Київ
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
 Самовивіз в м. Київ
Київ, Проспект Валерія Лобановського, 56
Ціна
Безкоштовно
Графік роботи
Сьогодні з 8:00 до 15:00
 Нова Пошта
Ціна
1 - 300 ₴від 15 000 ₴ безкоштовноПередплата за замовлення 150 грн
Графік відправлення
Відправлять завтра
Терміни доставки
1–3 дні
 Кур'єр компанії в м. Київ
Київ
Ціна
300 ₴від 15 000 ₴ безкоштовно
Графік роботи
Вихідний
Терміни доставки
1–3 дні
Доставка до під'їзду, підйом на поверх рахується окремо.

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Ви можете обміняти чи повернути продукцію впродовж 14 днів із дня отримання замовлення за умови збереження її товарного вигляду та споживчих властивостей, а також цілісності заводської упаковки. Кошти, сплачені за повернений/обміняний товар, ми повертаємо впродовж 5 робочих днів після перевірки цілісності продукції, товарного вигляду та споживчих властивостей. У випадку обміну чи повернення товару його зворотня доставка здійснюється за кошти покупця.

Будь ласка, перевіряйте товар на комплектність і відсутність дефектів при його отриманні! У разі виявлення дефектів та пошкоджень упаковки, що виникли з вини перевізника, радимо відмовитися від товару та оплати за нього, а також скласти відповідний акт (претензію).

Крісла. Можна повернути впродовж 14 днів із дня отримання за умови збереження товарного вигляду. Зверніть увагу: зібрані крісла (ті, в яких встановлено газ-ліфт) поверненню не підлягають.

Товар, виготовлений на замовлення (з індивідуально підібраними характеристиками — розмірами тощо) поверненню не підлягає.

Умови гарантії

Гарантія:

Кожен товар від ErgoLife має певну гарантію: від 1 до 10 років. Вона залежить від рекомендації виробника.

Гарантійний ремонт:

Гарантійний ремонт та доставка назад за рахунок ErgoLife можлива, якщо несправність виникла з нашого боку. Інакше, якщо несправність виникла через неналежне користування клієнтом, - ремонт і доставка виконуються за рахунок клієнта.
Завдяки нашому складу ми, як правило, дуже швидко можемо відремонтувати ваш виріб. На нашому складі є великий резерв запасних частин та виробів. Після підтвердження гарантійного випадку вони будуть відправлені службами доставок, щоб забезпечити вам якнайшвидшу допомогу.

У разі виникнення несправностей подивіться, чи можете ви їх виправити самі, у нашому розділі Вирішення проблем.
Якщо все-таки ремонт потрібен, зверніться за номером телефону +38 (099)-515-16-17.