Способи оплати
Банківська картка (Liqpay)
Оплата частинами
Післяплата
Оплата кур'єрові по м. Київ
Оплата під час самовивезення по м. Київ
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Способи доставки
Самовивіз
Київ, Проспект Валерія Лобановського, 56
Безкоштовно
Сьогодні з 8:00 до 15:00
Нова Пошта
до 300 ₴, Безкоштовно від 15 000 ₴, Передплата 150 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–3 дні
Кур'єр компанії
Київ
300 ₴, Безкоштовно від 15 000 ₴
Вихідний
Доставлять за 1–3 дні
Доставка до під'їзду, підйом на поверх рахується окремо.
Регіони доставки
Україна (по всіх регіонах)
Умови повернення та обміну
Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів
Ви можете обміняти чи повернути продукцію впродовж 14 днів із дня отримання замовлення за умови збереження її товарного вигляду та споживчих властивостей, а також цілісності заводської упаковки. Кошти, сплачені за повернений/обміняний товар, ми повертаємо впродовж 5 робочих днів після перевірки цілісності продукції, товарного вигляду та споживчих властивостей. У випадку обміну чи повернення товару його зворотня доставка здійснюється за кошти покупця.
Будь ласка, перевіряйте товар на комплектність і відсутність дефектів при його отриманні! У разі виявлення дефектів та пошкоджень упаковки, що виникли з вини перевізника, радимо відмовитися від товару та оплати за нього, а також скласти відповідний акт (претензію).
Крісла. Можна повернути впродовж 14 днів із дня отримання за умови збереження товарного вигляду. Зверніть увагу: зібрані крісла (ті, в яких встановлено газ-ліфт) поверненню не підлягають.
Товар, виготовлений на замовлення (з індивідуально підібраними характеристиками — розмірами тощо) поверненню не підлягає.
Умови гарантії
Гарантія:
Кожен товар від ErgoLife має певну гарантію: від 1 до 10 років. Вона залежить від рекомендації виробника.
Гарантійний ремонт:
Гарантійний ремонт та доставка назад за рахунок ErgoLife можлива, якщо несправність виникла з нашого боку. Інакше, якщо несправність виникла через неналежне користування клієнтом, - ремонт і доставка виконуються за рахунок клієнта.
Завдяки нашому складу ми, як правило, дуже швидко можемо відремонтувати ваш виріб. На нашому складі є великий резерв запасних частин та виробів.
Умови транспортування
Витрати на транспортування товару до сервісного центру несе споживач, якщо інше не було погоджено заздалегідь. Це включає як доставку виробу на ремонт, так і його повернення після завершення робіт. Після завершення гарантійного ремонту, ви можете забрати товар особисто із сервісного центру або домовитися про його відправлення поштовими службами. Умови відправлення обговорюються та узгоджуються між сторонами для забезпечення зручності та оперативності.
У разі виникнення несправностей подивіться, чи можете ви їх виправити самі, у нашому розділі Вирішення проблем.
Якщо все-таки ремонт потрібен, зверніться за номером телефону +38 (099)-515-16-17.
Кожен товар від ErgoLife має певну гарантію: від 1 до 10 років. Вона залежить від рекомендації виробника.
Гарантійний ремонт:
Гарантійний ремонт та доставка назад за рахунок ErgoLife можлива, якщо несправність виникла з нашого боку. Інакше, якщо несправність виникла через неналежне користування клієнтом, - ремонт і доставка виконуються за рахунок клієнта.
Завдяки нашому складу ми, як правило, дуже швидко можемо відремонтувати ваш виріб. На нашому складі є великий резерв запасних частин та виробів.
Умови транспортування
Витрати на транспортування товару до сервісного центру несе споживач, якщо інше не було погоджено заздалегідь. Це включає як доставку виробу на ремонт, так і його повернення після завершення робіт. Після завершення гарантійного ремонту, ви можете забрати товар особисто із сервісного центру або домовитися про його відправлення поштовими службами. Умови відправлення обговорюються та узгоджуються між сторонами для забезпечення зручності та оперативності.
У разі виникнення несправностей подивіться, чи можете ви їх виправити самі, у нашому розділі Вирішення проблем.
Якщо все-таки ремонт потрібен, зверніться за номером телефону +38 (099)-515-16-17.